MAKEUP...perlu ke???

HYEE FOLLOWERS SUME :)

di kesunyian mlam2 bute neh..
pale2 aku melayang2 dok pk pe mau nelus 4 entry kali neh..
msti kasi tules...
xmau blog beta neh bersawang..hahah
c title kat ats uh??
yess..tu laa yg ngah maen kat pale aku skang..
yg nak aku share sket..
most gurlz msti ade trpk...perlu ke makeup segale neh..
utk ape..melaram??suke2??or semate2 utk sumone...??
actually...aku sndri ambil mase lame utk trjebak ngan makeup bagai neh..
almaklom..bile mkin dewase..
suda jd anak dara...dh jd fitrah 4 cewek2 sume nk pakai itu ini la..haha
it's normal...!!
but setengah2 org..em xde laa stgah sgt..suku laa kan..
ade jugak yg til now..
rse..."ish xsuka laa pkai mekap2 neh..
itu la ini laa..hahah..
sory dear..ini ayat2 tem kau skolah rendah bley laa..
hehehehe..
mekap bagi aku xde hal laa..bukan pkai heavy mekap sgt pon kan..
4 me gak..utk keyakinan dri laa...
kalo pi interview xkan ko nak dtg ngan muke pucat kan...
aku strting berjinak2 pkai mende neh seingat aku...
since aku masuk kptm dulu..mase 18taon...
tu pon bermule ngan maskara...hahah..
evrytimes aku gi kelas or hangout ke..
aku mule pkai maskara..
maskara avon yg aku gune
til now..

mane xnye..most housmate aku kaki melaram...
then lame2..pndah uitm mlake..
sket2..da pndai daa add up wif eyeliner pulok...
maskara da xmen da
ni antare collection eyeliner yg pnah aku ade..heheh
takat neh 4 jenis da aku da try...
pastu mule laa continue ngan blusher laa..lastly dpat gak ade eyeshadow...
hoho...
jus ini je yg de dlam collection aku...
n xde laa byak mane pon...
bcoz i'm a simple person..hahah...
why aku leh rse nk tunjok sume neh ek..ngee..bcoz i've no idea laa..keh3..
so wearing makeup..not for tayang2 kat org semate2..
or nk mencapub ke hape
jus skadar give confident to me
bile brhadapan ngan org...
n sbgai tnde i already 20 okay..!!hahah..:P
bukan budk2 hingusan lg..
so pade sape2 yg xsuke..nk buat cmne..trpulang pade korg...
but..yg xsuke tu dont be hipokrit laa dear..
one day..yg xsuke..xsuke tu laa jd suke..
heheh.!!
thnx 4 reading..

Comments

Popular Posts