nk udare.tulunnn..

salam
hyeeee..
my followersss...
i need sum breath...
4 tommorrow's paper....
TAX okayyy..!!!

tgok tuh..tulis pon da sepah2..........
hye sumee...
wanna know sumeetink....
pg td...was plng xbesh diantare pagi2 aku sebelom neh...
orang kate bangun je pagi...
rezeki datang golek2~~
disbbkan aku stdy giler vavi malam td...
until laa ke suboh...
dengan xsemena2 nye aku trlelap kat katel...smbil pegang nota...
maka trlajak laa...smpai dh nk hampir 8 a.m...

huh..!!

suddenly...si BELLA...bg msg to me...yg die da tggu kat bawah...
damn it..!!!
aku xsiap n bawu tercelik mate lak tuh...
peh xsuke bangun dalam keadaan terkejot...
xtentu arah roh aku nk masok dalam badan blk,...
ngee..~~

dengan muke yg munyukkk..
n nk trsengihh pon rase cm kelat2 pisang jee....
aku pon gegas siap...n turun bawah.....
si dara manes due owang tuh..
dah setie nunggu aku.....

vungekk!!!
aku xsuke pagi2 jd cmne...
hahah..
kecoh je an..an..ann..??
sori tu say...kat dearest due owg tuh..
si AIN n BELLA...
terpesona melihat muke ku yang ketat tibe2 tuh..hahah..
nk masok dewan pon cuak gile vavi laa...
n xpasal2 effect dr pg td...
wat pale aku blank....
cm seperti kertas A4 puteh yg kos0ng xde mende ......
then...i'll tried cool myself...
hidayah pon datang....
dapat laa aku jawab..yeahhh..!!
xtau laa senonoh ke x aku jawab tuh..ngee~~
NOWW..!!!
mase 4 berperang 4 next paper plak...!!
2morrow okay..2morrow never diess.... :P


Comments

Popular Posts