mcam seratus hari jadi pun ada...!!!

salamm..:))
kenapa aku cakap cm tu????
memang suda hakikat da..hahah..
penah tgok cite "seratus hari jadi" kat astro Ria dulu??
haa sape yg penah tgok....cmtu laa jadi kat aku agaknye...
keh3...
hari2 macam hari yg same...
beza nya ngan cite tu...tarikh dia same je kan....
ni aku...tarikh laen....tapi everyday wat menda yg sameeee jee...

OHEMJI...bosan gilaaa....!!!
cuti sem yg membosankannnn kali ni...
naseb baek ade ekauu blog!
kalau xde..aku xtau nak ngadap ape..heheh...
nak tau hape keje aku buat everyday???
pagi....buat sarapan...!
basoh baju..!
idai baju..!
kemas umah..!
tolong mak masak..!
baru laa ngadap tv..
cite Safa & Marwah
Cahaya..
makan..!!
ngadap laptop..!!
ptg tgok Cinta Kirana..
malam...dah xtau nak buat pe...
ngadap je laa pape cite..
pastu ngadap laptop smpai tengah malam...
last....TIDO..!!

see???ni je keje aku sepanjang cuti sem ni..
hari2 buat menda yg sama...
bukan aku tak mau keje..
but aku xsempat nak cari keje 4 dis sem..
plus cuti sem ni kejap je...
bajet nak rest puas2 kat umah...
skang hamek kauu...
terperap je kat umah...

nak hang out..ada la jugak kluar...
but mase awal2 cuti sem hari tuh...
now ramai membe xada...
but...aku xada laa bosan smpai nak gantong diri ke hape...
just aku xtau nak plan buat ape...heheh...
cuti sem pun da nak abes...!!
i'm not ready 4 start a new semester..!!


thanx 4 readinggg...!!! :)

Comments

Popular Posts