nak cari chalet murah??


salam :)
untuk beberapa hari ni aku tak dapat nak update...
sebab....last week aku pegi Family Day femly mak aku...huhu...
Destinasinya dekat je...kat Kuala Linggi, Melaka...
Actually destinasi sepatutnya kat Port Dickson...
dah booking dah..tapi tarikh yang dapat tu lak tak kena...
ye laa kata femly Day kan...
sure nak sume orang ada....
so last minit pilih je laa yang terdekat kat melaka je..
okayy la tuh...ada laut laa jugak kan...hehe
ni peta nak ke destinasi tuh...kat Inapan Samudera....

see??view yang cantekkk...

ni antara chalet2 yang ada...sume harga berpatutan laa..
tak mahal sangat...and sesuai untuk gathering family...
cam femly aku la...hehe....
femly mak aku je ad 15 orang....plus ngan anak2 plus sepupu sepapat....
ramai giler.....

ni chalet laen lak....
ok what..!! sume ada dalam ni...
ha yang atas ni chalet yang femly aku dudok...
ada siap ngan dapur sekali...
so ktorang dok sini 3 ari 2 malam...
siap masak sume kat sini....
tempat barbeku pun ada....
ha yang ni plak view dari tepi chalet yang ktorang duduk tu...
chalet kat sini under Inapan Samudera....
banyak jenis chalet yang boleh pilih...
nak cam ala2 rumah kampung boley...
umah banglo boley....
cm ktorang pilih banyak2 bilik ni...
mesti ar kan....nak sumbat femly ramai...ke3...

so..sapa2 yang tau tempat ni...or mau cuti kat pantai2 melaka...
boley laa cari kat sini....
keh3..cam promote lak...haha...
ye ar before ni ada orang tanya...pe je ada kat Linggi tu...
ha ni laa yang ada...heheh.....
lepak sini tak kena kos yang mahal pun....
nak buat pape event pun boley....
cam femly aku siap buat sukaneka lagi..heheh...

pe yang aku leh conclude kan...
tempat ni okayh...tak mahal...
memuaskan laa jugak... :)

thanx 4 reading... :)))

Comments

Popular Posts