da beginning for this year...


salam...:))
hye followers...stalkers...readers and so on....
update kali ni mau story mory lagi...
permulaan tahun 2011 ni...
ada beberapa da besh things sud
ah happened..hehe


awal tahun ni...adik aku sorang ni dapat tawaran masuk asrama...
cm aku dulu2..keh3...
tapi tak boleh kalahkan aku...becoz aku dari form1 dah dok asrama...sob3..
kau baru form4 nak masuk ostel...hoho..
wuteva laa...heheh...
dia dapat tawaran gi Sekolah Teknik M
elaka Tengah...a.k.a MELTEC..



femili aku memang galakkan dia masuk asrama pun...
biar dia rasa camne hidup berdikari..
kau tu lelaki...heheh....


femili aku baru sampai..adik mentot aku pun sebok dok rajin nak bawak barang...
dia memang rajin ponn..hehe



eh faiz look so skema..memang laa..budak baru..keh3




sesi kemas2 loker..keh3..si faiz sudah ready nak cengeng2..hahah



fanatik aril AF..hahah



ini dia adik aku...si Muhd Faiz...
bubbye Faiz...kau jangan noty....belajar rajin2...jangan jadi cam aku....hehe
eh ye laa..sebab aku sangat2 rajin..ngee~~
akak cyunk kau...emm..tetibe tersadis..keh3



now lets move on...one of da besh part..kah3...
ape lagi...cerita pasal bufdayy gurl yang dah olready 21 tu laa...
sape lagi kalau bukan aku...heheh...pomot diri lak..hahah
4th Jan lepas laa bufdayy gwe...ngee~~
but takde laa celebrate kat hotel ka...buat party ka..hehe
i dont care...as long as semua kawan2 yang kenal sama aku...
ingat la yee..hehe...
tu pun dah buat aku happy giler2 sampai tidur pun rase nak sengih2 je..hahah
ape ke halnye lak kan..heheh...



so tak planning pape pun...tapi memang during that time...
aku kemponan nak makan spagetti buatan sendiri...
sudah lama tak mamam...yum3...
then...alang2 sudah kat rumah sewa ni...
plus mood rajin pulak nak maen masak2 ni...
aku pun ajak si Bella pegi beli barang...
malam tu aku pun kerjakan le dapur tu.....heheh...


kuah spagetti yang ngah mendidih..cedap2..


malam tu jugak...si Bella bawak kawan2 satu kereta...
datang rumah...wahh...sangat happy..!!hehe
is like cam celebrate bufdayy saye laa.hahah...




ini dia kawan tercayang.love them all..
tengah beraksi sambil mamam..ngee~


mereka yang datang.....dari kiri korang,...Noor...Intan...Shida....and Ika..:))



saya jugak ada dapat kek ngan candy..hehe..diorang memang sweet cam kek ngan gule2 ni jugak..hahah...maceh ye kawan2...:))

semester ni jugak aku terasa cm makin mencabar pulak...
ape yang mencabar aku pun tak tau..hahah...
kredit hours of coz makin banyak...
but yang seronotnyaa..lecturer sem ni tersangat2 la besh..
pandai melawak and mampu buat aku gelak sampai guling2...hahah... *kemungkinan




cluzmates yang sangat pandai and teror2 belaka...



sori..maen curi gambar belakang2..haha..
saya kan pemalu...ngee~~


aku tak lar letak harapan tinggi menggunung for this semester...
bukan takot or pape...juz tak nak lar looks like cakap tak supa bikin...*iyeke...ngee~~
azam punya lar melangit tapi habuk pun takde nanti...
but ape yang perlu just do da besh as i can..!!
doakan sayee ye kawan2...:))

Comments

Popular Posts