aku dah jumpa penghilang stress aku !

Assalamualaikommm..!!!


penghilang stress yang aku maksudkan ialah AISKRIM...!!!
ye kawan-kawan.... :)
akhir2 ni aku kerap sangat makan aiskrim....
aku bukan lar gila makan aiskrim...
tapi boley jadi sekarang ni...
aku boley melilau cari aiskrim...


contohnya bila part2 aku bengang sekejap tu...
pastu kekadang tu penat gila babeng...
stress pulak ngan macam2 hal...
makan aiskrim teros wa boley jadi cool macam aiskrim jugak...


ibarat aku makan je aiskrim tu...
aku boley syokkk sebentar...keh3....





wa layan solero..sluurrpp...






wa layan jugak cornetto...
bajet dalam cerita Inikah cinta tu..hahaha...
tapi wa seronot dapat jumpa aiskrim perisa peberet wa...Blackforest..!






choco-top..!!ha sangat sesuai bila musim2 bajet lari..keh3






Mc Flurry time terasa macam bagos2 sket..keh3...
boley posing sambil geget2 sudu...hehehe...






cornetto royal chocolate...yang si Akim suka makan benor tu..hehe..
sambil usha minah Royal Strawberry..kah3...






tapi cemana pon aku jatoh hati jugak pada kau Cornetto Royale Blackforest..yum3....



kau orang sure ada jugak mende2 yang leh reduce kan kau orang punya stress kan??
tah2 kauorang nya lagi pelik2..kui3...
anyway sape nak belanja aku aiskrim memang kau orang yang superb..!!!
hahaha...


okayhhh thanx 4 reading... T_T

Comments

Popular Posts