First time dapat invitation daripada Nuffnang !

Assalamualaikum !


Aku saja kemaskan email yahoo aku...dan bertahun inbox penuh dengan notification yang dah bertahun-tahun punya..tiba-tiba datang kerajinan pulak nak kosong kan...then habis kat inbox, pergi tengok spam...suddenly I found this..heheh...

baru teringat aku penah ada join contest Nuffnang..buat entry pasal Smurf 2..aku saja-saja gatal tangan buat entry tuh...tapi  tak rasa dapat join pun...tiba-tiba dapat pulak invitation nih...hewhew...aku pun suka lah !biasa dengar je pasal Nuffnang buat itu ini..and this is my first time...nak pulak dapat tengok cerita smurf 2, 2 free tickets lagi...

tapi sayang seribu kali sayang...tarikh memang tak sesuai betul la...orang tengah sebok2 nak raya pulak tu...pastu event ni buat waktu malam..lokasi nya lagi lah dekat One Utama sana tuh...aku pulak dekat Melaka..bila masa pulak aku nak pergi balik sana tuh..kalau hari biasa maybe takpe lar jugak.. 

nak buat macam mana ni lar nama nya tak ada rezeki...mampu tengok email sahaja..heww..mostly event Nuffnang semua kat area KL..so macam ada probs sikit lar kalau yang duduk area luar KL ni nak pegi...
ada rezeki kalau intern/kerja area KL ke nanti senang nak aktif event..

tak apa...once kita lepas kan something yang kita naaakkk sangat tuu..maybe ada ganjaran lain untuk kita..tak apa..tak apa...lain kali boleh cuba lagi =D

thank for reading
LotsofLove,
farahshahidah =D

Comments

  1. tahniha dapat jemputan. kira dah ada connection dengan nuffnang ni, insyaallah senang dapat jemputan lagi

    ReplyDelete
  2. apa lagi.. pindah ke kl cepat..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts