facebook saya sudah kena hacked..!

salam dearest followers...


kau orang pernah tak kena ape yang aku kena ni...
FYI...baru2 ini...fb aku kena hacked by someone yang rasanya aku pun tak kenal...
sudah nama hackers...
doesnt mean kau orang kenal....
sumtimes...orang yang tak kenal pon boley access fb orang laen...


so sangat menyaketkan ati jugak laa...
ye laa..as usual..bila bukak fb guna email and password
yang dah berjote2 kali kauorang gune...
tiba2 one day...nak bukak fb...masok email and password...
tak boley plak....!!!
how come...!!!
takkan laa aku lak yang tiba2 lupa ingatan pulak kan..hahah...


dah macam aku pulak yang nak ceroboh fb orang...
apakah???
so setelah beratos2 and berpuloh2 kali aku try access tak dapat jugak...
aku pun terpikir untuk tgok je kat emails...
tapi email pun tak boley...aisehh...
marah dah makin mencuak..!

tak boley jadi ni...
1 malam aku abeskan masa dok betolkan fb aku yang tibe2 lari tempo tuh..
si Ain housemate aku penah kena macam ni....
dia pon suggest aku tukar email...
so untuk tukar email...aku kena dapatkan kod2
daripada kawan2 fb yang aku senang nak contact..


aku pun tekan2 laa nama... Nur Hafizah, Toruq Manto..and Aien Radzali..
pasal diorang ni senang sket aku nak kol...
and tros dapat kod tu untuk masuk kan kat fb aku yang manyak songeh tu..


settle..!!!

tapi.....
kena tunggu lagi 24 hours...mak aihh...
aku nak online...kena tggu lagi lak tuh...
dah ler aku jeles2 tgok housemate aku berfacebooking 24 hours..huh!
tape2 kauorang..!!
and bermungkinan fb aku majok ke?
ye laa lately aku jarang bukak fb dah...ngee~~


24 hours pun dah berakhir..............
and aku rasa dah terlebih daripada masa yang sepatutnya...hehehee..
dengan excitednya...aku terjah fb aku tuh dengan email and password baru...
tapi......hareemmm..!!
tak boleh bukak jugak lahh!!!
until aku decide...pi lantak kau la facebook...
aku da tak heran...huh..!


budak2 ni suggest lagi....
better buat je laa fb baru...
uhh...sygss gilee ciot...ade manyak pic yang di tag...
plus kawan2 fb dah bertambah 1000++
fenat aku nak add sume orang...!
dah ler pic aku burn cmtu ajee..emm..


setelah di pikir2 lagi...smpai nak berjanggot dah...
aku pun buat la fb baru...!!!
yeahh... fb baru okayy..!!
tak pe laa...so fb lame aku tu pun dah burn ta mane tah...
puas cari dah tak jumpa...!!


p/s : fenatnya nak add orang... :(

Comments

Popular Posts