PART 1....KL..aku datang!

Assalamualaikomm..!!

bertemu lagi dalam belog aku..kui3...
and aku benci bila aku dah lama tak update..
mula lah malas nak jengah belog....
tapi pasal dah lama sangat..kena lah aku jengah jap..kui3...
post ni sepatotnya dah lama dah buat..
tapi aku tanggoh2 kan pulak....
the last two weeks lebey kurang la..hahahah..
aku ke Keyyel...
tau ape itu Keyyel???
Keyyel means KL....
aku memang sebot macam tu...haha
saje tak nak expose sebot perkataan KL tuh...kui3..


Aku ke Keyyel ni before my great grand ma meninggal....
disebabkan aku ke sana jugak lar aku tak berkempatan nak kejar masa
nak jumpa my moyang untuk saat terakhir.... >_<..so sad..!
but apa boleh buat...sume nye dah tertulis aku tak de rezeki tu...



Tujuan aku ke Keyyel nak pergi jengok member lama aku
masa aku belajar kat Kolej Polytech-Mara,Cheras,KL before aku masok uitm...
aku penah belajar sana 1 sem aje...
dapat Uitm aku cabott..!!heheh
but friendship aku dengan budak sana sangat kuat..okeh!
After belah dari kolej tu...we ada decide nak slalu jumpa even sume da buat haluan masing2



before ni aku ada pergi sana...tu pon masa aku baru sem 2 diploma..hampeh..!
itu je lar kot..hahah..lama jugak menyepi...
so tu yang bila budak2 sana dok sound2 aku pi sana...
alang2 masa ni lom bz ngan test bagai...
aku pon on lar...tu pon kejap sure kejap tak sure...heheh...



ni cluzmate aku, Lan..skali otw ngan aku..
sapa lagi kalau bukan bus driver yang bawak aku gi sana..kah3...
before jalan...sempat lepak McD..yum3...
mengumpolkan fat2 yang berdouble2..adoyy..
si Bella pon ada jugak..tapi pic dia tak da...aik...??




we bertolak kol 5..yeah...
dalam bas dok pot pet pot pet ngan Lan...hahah..
sampai tak sedar aik dah sampai dah Bukit Jalil..kui3.
Destinasi sebenau yang aku nak pergi ialah
umah ex skulmate aku merangkap budak KPTM aku..Fatin Lyana..
eh2 bukan Fatin Liyana blogger femes tu okeh..hehe






ni la adek manes Fatin Lyana membe aku tu...
aku menompang umah dia lar...hahah...
datang2 umah aje...ajak maen masak2 malam tu...
wat bihun goreng....! yum3...



Si Fatin nie dok sewa umah kat Taman Cheras Indah
betol2 belakang KPTM aku...huhu...
windu pulak aku tengok area2 situ....
banyak gila babeng moments besh2 aku kat sana...
happening gila weyh...teringat pulak.. T_T



Datang2 je dah kena dera goreng bihun..ayark...!
then makan2 la dengan housemates Aten yang laen...
mostly budak rumah dia bawah setahun daripada aku..hehehe..
hadek2 semua ni...tomey2 diorang...>___<



malam tu tak pegi mana pon..
juz kuar beli barang nak buat bihun...
pastu dok lar kat umah sampai tertidow2..ngee~~
becoz esok nya Aten nak bawak aku jenjalan..ngee~~
aku siap dah roger ex clumates aku yang Kptm nak lepak ngan diorang..hahah..



besoknya.....kitorang gerak keluar umah dalam tengahri cmtu lar...
upenye si Aten dah buat planning dengan membe aku sorang ni...si Alien a.k.a Acap..
tapi dia bukan budak Kptm ar..Melaka aje..
now nga praktikal at Shah Alam...
do kitorang jumpa kat Dataran Merdeka...




Dalam pada otw ke Dataran....
aku terlalu satu tempat ni...Pudu Ulu...
wahhh windu gila kentang ngan tempat ni...!!!!damn!
tempat rekreasi kat area Shamelin...
dulu2 selalu aku lepak sini...
sebab tempat ni gila besh..cantek and sangat besar...!




suddenly aku dapat kol dari Bella si housemate aku tu...
dia pon otw ke KL jugak...hamboi..!
dengan B-hep tercinta dia..kui3....
before jumpa Alien...aku ngan Aten pi pickup si Bella dulu....
so Bella follow aje lar ktorang sampai kat Dataran Merdeka..



Jumpa aje si Alien....
siap fening2 nak gi mana..hadoi..
takkan pulak aku nak decided kan...last2 Sunway jugak yang dipilih..keh3...
ten berkonvoi lar 3 kete ke Sunway...
mak datok sket men sesak lagi ke sana...





hehehe..maap lar...nak smbong cerita..
tapi terpaksa berhenti..
no pic lagi buat masa ni.....
aku akan continued pas dapat pic nanti... :)
tunggu yerr...




ngee~~~tak pernah2 pakai sunglasses
tetiba nak testing pulok...tak besh -_-


papai...thanx 4 readingggg!!!



Comments

Popular Posts