Blog Farah Shahidah: after more than a week...

12 July 2010

after more than a week...

aku stay sini...i mean KBM...juz rase mende yg sme je...no xcited..!!juz bese2...n cm tu je laaa..dunno why..xtau dsebbkan ape..stelah aku pk pnye pk...i think la kan...aku rase cm mimpi jee kot masok deg neh..hahaha..cm xsedr je...adehhh...dh smmgu lbey dok sini..xde maslah pe pon...ok jee..evrything ok...persaan cuak yg mghantui aku neh brbakol2 la plak...hahaha..
tu yg smtimes aku ad moody sket kat sni..pape tah aku neh...aku ni bukan jnis moody pnye org..but skang dh pandai dh...hahaha..sori 4 everyone yg pnah trse ngan aku...aku ad sbb yg trsndri jd cmtu..n bukan saje2...bcoz aku xbleh pure2 nk hepi depan org...sorry 2 say.......

smtimes tu aku ad trpk gak...untongnyee jd org yg pndai...untong nyeee jd org cntek...bukan le brmaksod rmai yg nk tackle ke hape...i mean..kalo seseorg tu ad kelebihan cmne...grenti most people nk kawan ngan org tuh...knape aku pk cmtuh??bcoz neh la hakikatnyee...*lari tajok lak..hehe..strting masok sni..aku dh jd seorang yg suke brpk mcm2...mcm2 mende aku nk pk...
dunno why..aku suke tgok ragam mnusie...ragam kgkwan aku sndri..hehe..trmasok aku sndri...hahaha..but aku syukor la...coz dikurniekan kawan2 yg baek2...thanx to all...but smtimes to trpk gak..bleh ke kawan2 aku tuh brtahan ngan aku...huu...

kat sini..aku sronok gak dpt kawan2 baru...even blom really close ag..but aku agak trkilan gak...dlam umah aku xde budak penrapan akaun...juz ad lg sorg tuh penerpan kos marketing...adess..so borink laa..rase trsekat je prgaulan neh..ble brsme akak2..hahaha...but tak kesah la..jnji diorg ok...now neh membe uitm lendu aku kat sni dh brtmbh 7 org...since asmah masok..huhu..rmai dah...ok la tuh...but i still miss Lendu really much...

n kat sini gak..aku xmau janji pape...aku xmau la janji2 aku tu janji manes jeee..bio latuhan je tentukan....jnji aku yg berusaha sunggoh kt sni..aku rase tggongjwab aku besar sgt aftr masok sni..aku kne puas kan ati sumeorg...yang brhrap aku masok sni....btw..i'll try ma besh la...aku xmo dok sni ngan rse beban sgt...n stress sgat...

so i really need smgt dr all ma pwens....pliz.. : )

2 comments:

  1. salam .. erm jap2 fasha ni bdk kelas ke? aduiii sory sgt2 kalau x perasan! .. sbb x biase la nak tegur2 org yg lum kenal lagi.. nway elek la sha .. kita baru 2 minggu kalau x silap .. byk masa lagi nk adapt ngan enviroment kat KBM ni. nway pointer waktu dip tu dah lepas skrunk sume 0 fasha so leh je nak catch up ngan diorg sume tu. tapi satu la .. jgn cepat down.

    ReplyDelete
  2. haha..bawu pasan kew??adehh..org dh pasan dr ari 1st dh..huhu..em mggu lepas je ad rase down sket...but now dah ok dh...alhmdulilah....thanx ye...ad gak membe yg nk blk dip blk..but..xkan la kte nk patah blk kan...i'll try ma besh laa..huhu

    ReplyDelete

Comment please =D Thank you ^^

Blog Farah Shahidah © . Designed by MaiGraphicDesign