aku kembali..!!

ASSALAMULAIKOMM...!



Hyee everyone..!!
long time no news...
berakhir sudah semester 3...
hampir agak lama aku menyepi dalam dunia blogging..cehh...


banyak benda happened to me last time....
kalau boley ku sumbat semua cerita basi-basi ni..
takot tak terlarat kau orang nak baca..hahah


so far...end of semester 3 yang sangat menguji keimanan dan ketakwaan aku..hee
now dah bape hari aku mula cuti sem..yehuuuu..!!
4 bulan lama nyaa....!!
tapi jangan risau...
aku sudah pon.. apply keje sementara...
keje ape??ade larr..toink~~
cashier..!!yeah..


okay laaa...nak story mory kemudian ya bahh... :))

Comments

  1. untung la jd cashier!! huhu

    ReplyDelete
  2. yeay.! fasha sandau suda kembali untuk berblogging. erk.awak jd cashier kat mne?

    ReplyDelete
  3. blogwalking!;)
    singgah baca n3!;)

    meh singgah blog fae :

    http://fzhjmldn.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts