Belog bermuka baru

Assalamualaikum

Long time no news, sejak- sejak habis internship terus diam membisu. tak sengaja biarkan blog ni tak berusik. Actually, for your information belog aku ni mengalami under construction untuk beberapa ketika. Hidup perlu kan perubahan, belog pun kena ada perubahan. hehe.

so nak cerita sikit apa dah jadi dengan belog aku. okay akibat kebosanan melihat belog aku yang sedia ada sebelum ni, tambahan pulak tak ada masa nak edit template bagai, aku ni pulak kalau dah menghadap edit-edit semua memang satu kerja tak jalan, so aku mengambil langkah alternatif dengan meng 'hire' seorang rakan blogger untuk edit kan belog aku. Terima kasih to Aimi Syafiqah sebab sudi melayan kerenah dan contribute idea-idea yang somel untuk belog saya ni! =)

boleh la jenguk-jenguk belog Aimi ni. nak tempah template pun boleh.hee


since I am a purple lover so aku still kekal kan theme purple tu till now. everything semua idea cik Aimi kita.thanks bebanyak. seronok sebenarnya kenal dengan blogger lain ni.hee =)

okay lain update tentang aku, sekarang aku boleh dikategorikan as penganggur even aku tak suka dengan title penganggur tu :P . well, since dah tamat internship aku almost 6 months, dekat sebuah audit firm di KL, banyak kenangan manis pahit yang InsyaAllah aku boleh guna bila dah bekerjaya nanti.ceh! last day my internship was on 25th July 2014. sepatutnya habis 31 hb, tapi disebabkan nak beraya punya pasal, aku dapat quit awal, yay !

so bila habis adalah satu benda yang sangat lega gila weh! so macam-macam plan nak buat. nak buat itu ini. dalam kepala dah verangan macam-macam nak buat bila balik Melaka. kalau tak kerja lagi aku berangan nak belajar menjahit sambil-sambil. saja nak tambah skill kan. ehehe.

aku lebih menghargai masa balik Melaka kali ni.tak tau kenapa.padahal dulu kemahen lagi tak heran dok rumah. nak stay jauh-jauh.independent la kunun.but dah pegi baru tahu. kekadang tak semua yang kita suka tu menjadi and baik buat kita. since aku dah realize yang better for me balik Melaka, aku dah fikir macam-macam nak buat.huu.

so lepas ni masa update belog InsyaAllah banyak masa. so currently aku still applying kerja. doakan aku dipanggil bekerja ye. belum sebulan dok rumah aku dah bosan tak terhingga. ehee.

so apa-apa pun I'll start with my belog dulu. InsyaAllah lepas ni belog aku ada sikit perubahan mungkin. tak tau lagi dari segi apa.mungkin content lebih pada input daripada merapu.kihkih. I want make writing blog as my passion, and bagi input kat pembaca.hopefully !

Anyway, lets start our day with happiness. Happy blogging semua ! =)

Comments

Popular Posts