anda tanya saya jawab..!! :)

hye..u wanna know more about me??lets check it out..!! :)))

1.
Bekas kekasih saya merupakan masa silam saya..!

2. Saya sedang mendengar lagu 'more than words'..tetiba rindu lak ngan lagu ni..:))

3. Mungkin saya patut betulkan semua kelemahan yang ada pada saya

4. Saya suka karaoke...singing setiap masa..makan aiskrim cornetto...kaler purple..!!

5. Sahabat-sahabat saya baik-baik belaka..saya sayang semua yang bergelar sahabat saya..!

6. Saya tak faham kenapa manusia ada macam2 ragam??

7. Saya kehilangan kucing kesyangan saya..!huh

8. Ramai yang berkata saya kuat sengih..apakah??

9. Cinta itu adalah perkara yang paling indah..nak2 cinta sejati..walaweyyhh...

10. Di suatu tempat, seseorang sedang memerhatikan saya..ada ke??ngee~~

11. Saya akan cuba to lose some weight! and cuba bangun daripada kejatuhan!

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud sampai bila-bila...hingga akhir hayat..!

13. Telefon bimbit saya membosankan..haha!!

14. Bila saya terjaga teros tengok jam...hehe

15. Saya paling meluat dengan orang cakap gebang...kerek..bajet bagos..

16. Pesta/parti adalah sesuai untuk teenagers cam saya..haha

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui of coz kucing saya..!

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah em 18th kot...i miss that aged!!!tak suka 20 an...

19. Hari ini saya bersihkan halaman umah sewa saya..!

20. Malam ini saya akan cuba wat revision sket...and tengok movie..hehe

21. Esok pula saya akan pergi pasar beli barang dapur untuk stok seminggu..hehe

22. Saya betul-betul inginkan handphone blackbery..!!tak pon kamera digital sony...!!

23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini muka saya tiba-tiba kena cakar..apakah?

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan adalah tempat remaja sahaja..haha

25. Makanan Barat atau Jepun? saya universal...western boley..melayu boley..apa2 je...tolak batu ngan kayu je..hehe

26. Bilik yang terang atau gelap? terang untuk do something...gelap sangat masyuk untuk tido..hehe

27. Makanan segera adalah makanan sampingan untuk budak ostel..haha

28. Ayat yang terakhir yang anda telah katakan pada seseorang adalah "drama hari sabtu pukol berapa ye..??"



sekian sahaja..:)))
saya nak tag aween

Comments

Popular Posts