hari 'purple' sedunia

salam semua..!! :)))
rindu untuk mengupdate...
since dah agak kebusyan akher2 ni..hahah..
busy laa sangat kan...
nothing to story mory...
just saje mau share pix2 yang ade dalam stok..ngeh3...


senin lepas....aku and housemate aku yang dua orang tuh...
sama pakai kaler purple gi kelas...heheh
bajet boria lar pulak kan.....


FYI....secara kebetulan....as u oll knows....
aku kan fanatik wif kaler PURPLE..!!
luv damn much la...!
si housemate aku tu...Ain and Bella pun kaler peberet diorang PURPLE jugak...!
hahah...
jodoh dah pun menyatukan kitorang satu rumah agaknya...ngeh3


Monday & Friday u aku memang kena pakai baju kurung...
standard la kan..cm u kauorang jugak kan..heheheh..
so jom cuci2 mata ..ngee~~




saya tak tahan silau matahari...ehmmm...



seperti biasa...model tetap pintu...Bella...keh3




Ain pun nak jadi model jugak ke...



saya nampak kelam...



otw ke kelas pagi Monday



saya budak library :P



tak abes2 ngan posing kat toilet...



dah lapok la oii..



K.A.M.I...


ni la orang kalau dah obses ngan kaler purple...hahah
dah la sume stok barang nak kaler PURPLE...
dapat pulak housemate ngan sekepale fanatik PUPRLE...keh3...

okayy....thanx 4 readingggg

Comments

Popular Posts