Blog Farah Shahidah: selalunye la kan...

shushivid

09 February 2011

selalunye la kan...


Assalamulaikommm..!!!




Orang raya Cina kau pon nak raya jugak...
seminggu cuti rasa macam berbulan2...hahah
balik umah bawak buku sebeban...
yang di usiknya selai dua...
orang yang sebok nak kawen...
kau pon tompang sama...
siang and malam dok sebok uros kenduri kendara...
makan nasi minyak bagai...


cuti seminggu pon dah berakhir..
dah takde dah kedengaran bom mau pon bunga api...
bubbye Taman Bemban Jaya...
Buubbye jugak pada uncle untie depan uma...
bubbye mak ayah adik semua...
dah kena belahh dari umah balik umah kedua...
ni masa kau ngadap buku pula...


Bila kelas sudah bermula...
rasa macam baru masok sem baru...
hahah..ni la yang aku menyampah kalau dah nama cuti...
penyakitnya kebal ya amat...
bak kata lect.. 'aik cuti raya cina tak abes2 lagi ke"kui3...
apakan daya......
no more rest2 lebey2...
okayy sila kan blah semua penyakit2
yang menyesatkan aku daripada nak blajar..
syuhh kauu.....



em ini saje entry for malam buta ini...
^___^

p/s : plis doakan kejayaan bersama yee :))


jempot minom kopi..:P

No comments:

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Blog Farah Shahidah © . Designed by MaiGraphicDesign