my interest..!!!

Assalamualaikommm..!!


aku obses gila pada cerita2 fairy tales....
sebot aje sure aku excited gila tengok cerita ni...
mengalahkan kana-kanak ribena tengok citer karton tiap2 pagi sabtu..hahah

biasanya orang suka mende macam fairy2 and princess bagai ni
masa zaman kecik2 cili api dulu...
biasa lar budak2 perempuan....
T_T


until sekarang...aku still minat tahap dewa dengan semua yang berkaitan
dengan fairy tales...
tak kesah lar dari segi karton nya ke....
movie ke...ape2 aje lar.....


aku akan jadi excited gila bila dapat tau ada movie related to fairy tales...
aku akan jadi tak keruan tak boleyh belah nak jugak tengok citer tuh...haha
begitu lar perasaan aku....
aku harap sangat pasni ada lagi keluarkan movie2 terbaru yang besh2...
penoh fantasi...and erbaek wokk...!!

bajet mau jadi ala2 princess la kunun-kununnyeee...hehehehe
tak pe la..berangan2 pon boley....hahah...
aku suka princess2 ni.....



Rapunzel


Snow White


Cinderella


Belle...Beauty and the beast


princess ariel



sleeping beauty


Jasmine


Alice in Wonderland



Haha..this is not bodak-bodak okeyh..
semua generasi pon boley suka...!
but i dont know why...
mende2 ni buat aku rasa cool..!haha....


okayhh..thanx 4 readingggg...!!

Comments

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts