saya suka jawab soalan yang ditag.!


salam.. !!
nie aku nak tolong jawabkan soalan2 yang ditag...
sambil2 tu boley la isi masa aku yang kekadang tak de idea nak update...
sudah semestinya aku nak kan idea yang spontan keluar dari paleotak aku ni...
okayh marii usha ye..!!

Apa yang penting dalam hidup anda?

Pertama sekali Allah s.w.t...sebab hanya pada-Nya lah tempat aku mengadu semua perkara yang berlaku dalam hidup aku...Sebab aku percaya Dia maha mendengar dan mengetahui apa yang tersirat dalam hati aku....Kedua..my mom..yang melahirkan aku....next is my dad...serta keluarga aku......
turut serta kawan-kawan seperjuangan....teman kala susah dan senang....

Kalau kebendaan pulak?
Benda pertama paling penting bagi aku buat masa ni kot...handphone...ye la apa2 emergency senang....next lappy...aku boley simpan macam2..on9 bagai...

Apakah anda sedang bercinta?
nope...sekarang tidak lagi...mungkin akan datang... T_T

Seberapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
Jika mempunyai bf suatu hari nanti...and bila aku rasakan dia pon betol2 sayangkan aku seadanya...aku akan usaha untuk cintai dia selamanya..hahahah...ayat terbaekk wok!

Novel/buku/majalah terakhir yang anda beli?

story book..Judulnya emm..eh lupe lar..aku ade story kat entry sebelom ni..hehe

Nama penuh anda?

Farah Shahidah Binti Mat Hashim

Antara ayah dan ibu, mana anda paling rapat?

Em..of course my mom...sebab mak lar tempat aku luahkan probs...mintak pendapat....and so on...

Namakan orang yang anda betul-betul nak jumpa?

Antara orang yang aku berangan nak jumpa..firstly...Datin Sri Dr.Hasmah...isteri Tun Dr.Mahathir....
tak tau lar nape...aku minat ngan beliau since aku sekolah menengah lagi...hehe..aku penah baca kisah beliau dari kecil sampai ler besau...so aku cam tertarik ngan cara beliau punya prinsip hidup...fanatik punya pasal...untuk tugasan Sejarah masa form 3 aku ada wat pasal beliau untuk Tokoh yang diminati..hehe..
laen dari yang laen beb..!
Secondly...teringin nak jumpa Lisa Surihani....beshnyeeeee...!

Adakah korang basuh baju sendiri?
Of course ler basoh sendiri..sapa lagi nak basohkan baju aku...kalau bukan aku...tak de bibik2 nyee..

Di manakah tempat yang betul-betul anda nak pergi?
em bercita-cita nak pergi Paris...tak pon Mexico....wahh sangat seruunuutt...

Pilih satu. Peluk atau cium?

Saya pilih pelok..! pelok ni menenangkan....

Bilakah tarikh hari jadi anda?
4 Januari...dah lepas dah ponn

SAPE2 NAK JAWAB SOALAN TAG NI BOLEY LA AMEK... :))



Comments

Popular Posts