saya nak kongsi ada satu produk best ni...!!

Assalamualaikommm..! :)


Aku dah pun balik umah sewa...
cuti seminggu rasa cam cuti sebulan...keh3...
so aku balik awal sikit ar...
macam2 mende nak di settlekan...macam banyak la pulak kan:P
so dalam kol 11 aku dah otw balik..
then sempat singgah Mydin Ayer Keroh..
Hari ni si Bella amek aku...
macam biasa keje kitorang beli barang dapor...



dah settle sume...
suddenly aku teringat nak beli something....
toner aku dah abes....
kebetulan kat dalam mydin tu ada orang promote
Safi Balqis Perfect 10...kan sekarang ngah sebok jelajah satu Malaysia...
and today hari terakhir diorang wat review kat sini....



nie la set Safi Balqis Perfect 10..



aku pon grab ar satu toner....then blah ke kaunter nak bayor.....
tibe2 bley pulak ada untie promoter tu tarik si Bella...
nak testing kulit muka dia....
aku pun ikot join laa kan....
memang besh ar..dia scan kulit kite...
and bley tengok gupe hape sebenarnye kulit muka kita ni...
macam2 lagi laa untie tu mencepet2 pasal Safi ni...hahah
aku pon dengar laa sampai terpisat2 dibuatnya..:P



memang aku akui...cehh....
produk Safi ni sangat bagus,without was-was...puas hati la jugak...hehe
sebab aku penah guna masa zaman sekolah dulu...
dari form 2 till form 4 la jugak...form 5 dah malas sket...
bajet busy stdy konon...kui3...
memang besh pakai die...
tak minyak2...tak melekit....



thanx God jugak kebetulan muka aku jenis jarang2 nak ada jerawat...
so tak de la sampai nak naek buntu nak pkir camne nak ilangkan..ngee~~
aku just ada dua tiga ketol..tu pon during PMS...
and disebabkan muka ini tak la putih gebu...cerah gila babeng..
so aku try ar produk ni....
korang pon should try produk ni...
produk ni bersih wa cakap sama lu...
so aku ingat nak pakai balik..keh3..



cara penggunaannya ialah :

  1. PEMBERSIH MUKA - Cuci muka korang sehari 2 kali..cara mambasuh muka mesti la secara membulat...and kerap dibahagian T muka...Ia membersih muka kita dengan lembut tanpa menghakis muka
  2. SKRUB APRIKOT - after cuci muka dengan pembersih muka ni..guna skrub ni 2 atau 3 kali seminggu.Skrub ni membantu menanggalkan sel kulit mati dan kotoran disamping mencerahkan kulit muka korang.. (memang wajib pakai skrub okayy)
  3. PENYEGAR - selepas cuci muka, gunakan penyegar just sebagai persediaan untuk menerima rawatan seterusnya.Ia tanpa alkohol, tidak melekit dan mencerah sambil menutup pori2 kat idong2 korang tu
  4. KRIM PELEMBAB SIANG SPF 15 - setiap hari kulit muka kita kan terdedah ngan matahari..so krim ni ada mengandungi perlindungan UV extra untuk lindungi kulit kita..elakkan jugak sapu krim ni di bahagian struktur mata ok!
  5. KRIM PELEMBAB MALAM - krim ni di pakai waktu malam sebab waktu malam le paling strategik skali krim ni bertindak nak perbaiki kerosakan kulit muka yang berlaku waktu siang.
  6. KRIM KONTUR MATA - haa yang ni sangat la sesuai pada korang2 yang alami gelap bawah mata tu....gunakan krim ni setiap malam untuk hasil yang lebih berkesan..bak kata untie tu..antara sebab2 korang ada eyebag tu..tak cukup tido..terlebey tido pon boley kena..selalu ngadap laptop...and during period..jangan kerap basoh rambot sebab time tuh darah kotor akan membeku kat area2 mata tu..tu yang golapp ajo tu..hehe
  7. KRIM KECANTIKAN - krim ni korang leh guna as asas solekan.ia bertindak menutup cela2 kat muka kauorang..huhu..leh la pakai time2 korang nak hang out tuh... :))

thats oll jee..hehe..kena rajen la kan...nak seribu daya..kui3...



see??Shila jadi duta terbaru... :))


after puas dengar bebelan untie tuh...aku pon dah tergrab skrub ngan krim mata..keh3..
dasar kuat terpengaroh aku ni...
si Bella pon terhamek 1 set lak tu...
wah2...mari sama2 pakai Safi Balqis ye..keh3..

tahx 4 readinggg :)))





Comments

  1. nice.pasni hbis putih melepak la kulit.haha.
    bertambah antek r die.

    ReplyDelete
  2. hahaha..takde mane nye
    dah macm2 tenyeh tak puteh pon..kui3

    ReplyDelete
  3. Salam.
    Sye ade soalan.. kalau pakai krim pelembap malam lepas 2 pakai krim kecantikan boleh ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. em tak perlu. krim kecntikan tu pakai bila nak keluar rumah ..pelembab malam better lepas cuci muka and pakai toner sebelumnak tidur. =)

      Delete
  4. Salam.
    Sye ade soalan.. kalau pakai krim pelembap malam lepas 2 pakai krim kecantikan boleh ke??

    ReplyDelete
  5. Salam..
    Mcm mne pulak kalau gna toner dan serum kne elakn jgk ke sapu di bahagian struktur mata?? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toner and serum tak pe sapu semua tempat=)

      Delete
  6. Salam.. ^_^
    Mcam mne plak klau guna toner dn serum kne elakkan jugak ke sapu di bahagian struktur mata?? :-)

    ReplyDelete
  7. Salam.. ^_^
    Mcm mne pulak kalau gna toner dan serum kne elakkan jugak ke sapu di bahagian struktur mata?? :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous09 June, 2014

    As salam ^-^
    Klau nk pkai krim siang , knee cuci muka dulu ke ?

    ReplyDelete
  9. As salam. LoveEye adalah krim kontur mata yang best. InsyaAllah berkesan. Jemput singgah
    https://www.facebook.com/LoveeyeEyebagSerumTerbuktiBerkesan

    ReplyDelete
  10. mmg berkesan kat idong klau pkai toner.. hilang hbis bintik2 putih.. 😄

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts