aku terjumpa someone......


today ada wedding jiran aku...ye laa umah dia sederet aku...
selang 5-6 umah...tu still namenya jiran kan???keh3....bukan jiran aje...merangkap sedara bau2 bacang2 plus ada mangga sikit....
umah sikit maen dekat lagi...selangkah berok aje...
tapi aku tak datng menolong rewang pun...ngee~~
apakah??
bagus laa..teros kan tabiat murni kau tu je laa..
besok2 kau kawen tak ada sapa nak datang rewang...
silap2 orang datang bawak perot makan je....keh3...
itulah ayat mak aku kalau dah time kemalasan aku
nak mengikut mak pegi rewang umah orang...
alahh..ape ada hal...sok2 akak kawen tak pakai dah rewang2 segala ni...
kita pakai catering sudeyy...
cett..bajet je laa kau....hahaha....


owhh tidak aku sudah mengepet.. T_T
actually yang kawen tu kakak pada member rapat aku masa aku kecik2 dulu...
time hingusan2 dulu...merayap satu taman....maen rondas...maen guli...maen zero point...
owhh indahnyaa...haha...
so untuk tidak mengecilkan hati dia yang tak berapa nak besar tu...
aku gi laa acara sanding dia malam ni...


kelihatan macam dia agak merajok sebab aku ni cuti dah berbulan
tapi tak kuar umah jengok2 kan muka...
eh buat apa...bukan dia ada pun..haha...
sudah laa wedding kakak dia yang first aku tak gi langsong...
baru ni laa dapat tunjok muka...keh3...

dia pun macam bz gila...dah macam PA tetap dah...
ke hulu ke hilir...maleh aku nak kaco....
ye ar dia kan tuan rumah......
dalam pada aku dudok2 keseorangan plus ngan kebosanan tahap dewa...
suddenly...ternampak ada sorang budak itam.....
tinggi2...kuwus2...ada juling2 air sikit....


eh..macam tenai jerkk..!
owh dia si Nadhir....!
dulu dia penah jadi adik angkat aku...hahah...
hape laa adik angkat...adik2 yang berderet ni pun aku tak terangkat...
nak angkat adik orang...hahah..
but terkezuut gilak...becoz...sudah bertaon tak nampak batang idong...
tah mane dia sorok aku pun tak tau...keh3...


dia still anggap aku hakak hangkat dia ka??
owhhemmjii...tak pa lah...
lupakan je laa zaman kanak2 ribena kita dulu..kakaka..
kau pun ada akak...baye aku lak tuh...
aku pun ada adik..sebaye cam kau..jantina pun same cam kau...

Dengar kata kau hamek Syariah kat U..
wahh...baguss lee...i'm glad to hear that....
ye laa dulu kau kemaen otai kat sekolah kau...
kau laa kata kan...heheh...
and thanx God kau diberi hidayah amek kos tu...
terharu laa jugak kau ada gak tegor aku...
naseb baek kau tak buat idong tinggi...
last2 kau panggil gak aku hakak...
owh terlalu tua rupanya aku..keh3...


owh..owh..dan owh....mata aku pun dah naek ngantok...
maap laa kalau yang baca entry ni ada rasa cm kureng minat kee...
nak buat camna...ni belog saya...hahah..
sayaa tulis mende yang suka hati macik dah pacik plus relatives saya...
so saya akan mengepet2 berdasarkan ape je saya nak ngepet...hoho...
tapi sapa yang baca dan follow blog saya...i lappp u laaahhh... :)

thanx 4 reading...:)

Comments

  1. auww ada adik angkt jugak
    skrg ni terangkat tak fasha?
    hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts