MY 15

hollaa..~~
thanx to wirda
becoz sudiey tag utk join dis contest MY 15...
taraaa...huhu..so in dis projects..we need to list 15 things that related to us..
so lets check it outtt....!!

PURPLE LOVER

Yess..that's truee..:)..i'm really
fanatic with purple...
most of my belongings including my clothes..bed..and other items are purple..
aku tau bukan senang nk cari semua barang color purple..
thats why I prefer not too choosy...huhu
but pantang nmpak ape2 barang color purple..
semua nk ku rembat..heheh..orang ada brg color purple pun waa jeless..ngee~~

DISNEY FAIRY TALES

hehe...fairy tales memang xdapat dipisahkan dengan aku..
even umo dah cecah 20..aku sangat suke anything
yang berkaitanngan fairy..obses..!!hehe..since dari kecik dah didedahkan ngan benda2 cmni...
so til now stil obses..:)nak tau lagi kat SINI..

MASAKAN YANG PEDAS
Owh yupp..aku memang antu pedas...femly aku pun cakap...
makan kalau xada lauk yang pedas boley putus slera..hee
and even masakan tu pedas gile smpai nak berasap telinga...
aku still boley makan even berpeloh2 dibuatnya..huhu...
Ada orang kata..orang yg kuat makan pedas ni..berani hadapi cabaran..hohoh..
iye laa tuhh...:)

DRESS

Aku lebihkan sukakan koleksi dress dari blouse or t-shirt..huhu...
tak tau nape...cam feminin sket laa kot...hoho..
and sekarang aku sangat teruja kalo ternampak dress kat mane2..
ngee~~

KARAOKE

Ni yang paling aku
suka...hehe..yes..aku memang kaki karok..
ada kesempatan karok me
mang xaku lepaskan,...
becoz aku suka menyanyi...
kat mane aje..even kat cerok mane pon aku nyanyi jugak..hehe
so kalau hang out..msti nk sggah pusat karoke..
karoke jamban pon jadi jugak..ngee~~
4 me..ngan menyanyi is like kte menggembirekan ati kte..:P

PEN DAN KERTAS

tangan aku memang pantang dapat pen ngan kertas..
memang abes aku conteng...becoz aku memang kuat menconteng..
doesnt mean aku pndai melukis okay...
sumetimes aku conteng dalam keadaan x sedar..ha??
cmne tu..ye memang cm tu laa kenyataan nye..hehe..
dalam pade xperasan abes penoh 1
kertas aku conteng..
hehe...dah jadi cam
hobi tambhan aku laa kot..ngee~`

ACHA SEPTRIASA

aku memang da lame minat Acha ni..since berlakon cte
Heart dulu...til now..suka gilaakk...hehe
sweett ar..and i like her style..and semeangnye aku ni suka tgok sinetron endon...
hehe...

IKAN PELIHARAAN
Dalam banyak2 binatang yg boleh dibela..aku lebih prefer bela ikan..
jaga ikan xsusah...and i'm sure xbagi masalah kat semua orang dlam rumah..
of cos laa kan...one thing yg aku minat sangat kat ikan...
xkesah laa ikan ape pon....aku suke tgok ikan berenang...
cam besh je kan...orang ngah bengang..sedey ke ape ke sure bley cool down
after tgok ikan tu berenang...nomel sgt2..hehe

LAPPY

what i would like to tell tht..lappy dah pon menjadi boyfie aku..hehe
everyday i'll spend time ngan die..hehe..
sehari xpegang lappy aku tu..xsah..
dah kire cm peneman idop aku laa gaye nye...

AISKRIM
wahh...aku sangat gilak makan aiskrim...nyum2..
seronoknya kalo dapat makan aiskrim ni banyak2...
de probs ke..tension ke..
aiskrim jugak leh kasi cool..hehe...

KUAT GELAK


huhu..Memang sifat semulajadi aku...ngee~~
di antare my closes fren..aku
laa yg kuat gelak...
hidop kena happy..heeee..:))

SHOPAHOLIC

Akau boleh dikatakan kaki shopping jugak la..even money xsetinggi gunung..
sekali ada money...mau je abes kan...
bila dpat peluang shopping..xku lepaskan..ngee~~
kalo xdapat...window2 aje laa..

MAYONIS


cedappnya makan mende yg ada mayonis..nyummm..
silap2..mayonis semate pun licin aku makan..hehe..

MOVIE ENCHANTED


movie yang paling melekat and tinggalkan kesan kat aku till now..huhu..
cite neh sangat besh and memenuhi taste aku..hahah..
and die gabungkan most of character disney..
sangat2 suka..huhuhu..

and da last one..................

SUNSET

Dalam bayk2 ciptaan Tuhan...aku sngat laa teruje tgok time2 matahari nk terbenam..
bukan selalu and bukan senang nk dapat tgok..
sekali dpat tgok...sure leh terpegon seketika..keh3..
cantek bangattt...

fuuhh...akhernya berjaya jugak aku listkan semuanya...
okay...aku tag pade...


okayy..tanx reading..:))

Comments

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts