jumpe teman lame....

salam :)

kelmarin jiran aku ada kenduri kawen....
nak tak nak aku kena pegi jugak....dekat je kan...bukan jaoh pun...
aku dah tak keluar rumah langsung...heheh....
tu yang dah lame takde amek2 pic ke hape...
berkurun jugak laa...


wink~~



dayah..aku and nadia


ni laa teman sepermainan aku masa kecik2 dahulu kala...heheh...
dah besar2 dah kauorang..hehe...
seumo idop ktorang berkawan..maen2 dulu...aku tak penah amek pic ngan diorang..
first time laa ni..hehe...
kecik2 dulu memang aku banyak kawan....hehe..
tu banyak maen..banyak nakal....



wif nadia...

main masak2...maen rondas....maen kak nam2...*mekap2..hahah...
pastu maen guli...maen zero point...maen baling selipar...
maen tingting....mane nyorok2...maen basikal...
mane pondok2.....owhh sangat banyak...hahah....
windu memory tu,.....
yang besh nye...most kawan-kawan sume tua setahun dari aku...heheh....
tapi besh.....


jaga ank orang jap..


sekarang ni masing2 dah ada haluan sendiri..thats why jarang jumpa...
huu...mase kat umah kawen ni laa dapat chance lepak....:)




wif emak tersayang aku...Hamidah


mak aku selalu risau dengan aku.. dapat anak degil memang begini..hehe
selalu bikin mak kecot perot becoz asek merayau je...
kawan pi sane ikot..pi sni ikot...terjon gaong ikot....*takkan le..

owh sikalang aku tak nyusah kan mak lagi...dun wori...heheh...
aku dok umah je tak kluar2..heheh...


macam blur jap..


sudah lame tak snap2 pic...owh winduunya.....
tu yg pose semacam...wink~~

eh..nak buat jugak...



hi....:)

ramai tegor aku sudah chubby....owhh suda semestinyaa..
dok rumah aje...memang chubby gilaa..
sangat nympah...takpe2 naek sem ni siap la kau...
aku akan musnah kan kechubbyan itu...


hehe tu je yang aku nak ngepet.....hehe

tanx 4 reading....:)

Comments

  1. fasha

    cantik la baju
    meriah gitu..
    hehe
    cr pegang baby tu da ada gaya cam nk jd mak tu
    cayok cayok
    hehe

    ReplyDelete
  2. yayunkkk.... u've been tagged.. nnt g amek kt blog ea :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts