Saya Blogger Melaka

salam.... :)
pada semua blogger boley laa join
kategori blogger mengikut negeri masing2 kat SINI

yes...aku adalah blogger dari Melaka...

mari check out pasal aku.... :)

nama aku

Farah Shahidah @ farah @ fasha

status aku

bujang terang2 lagi..hehe

cara hubungi aku

add me on
FACEBOOK : farah shahidah
FORMSPRING : farah shahidah
E-MAIL : fasha_capry90@yahoo.com.my

daerah/jajahan

Hang Tuah Jaya

tempat tinggal

Taman Bemban Jaya, Bemban,Melaka.

apa yang menarik di tempat aku

owhh..banyak...antaranya :
kolam air panas bemban

selain itu..Tempat aku berhampiran dengan Ayer Keroh..
so ada banyak ar tempat menarik lagi cam..

Zoo Melaka
Taman Buaya
Melaka Wonderland
MITC
Taman Bunga Seri Negeri
Hutan Rekreasi

and macam2 lagi..:)
jemput datang melaka ye...:)

thanx 4 reading..:))


Comments

  1. saya blogger melaka jgk =)

    ReplyDelete
  2. hai blogger bemban. salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  3. salam singgah blogger mlaka kpd blogger mlaka

    owh...
    t leh la ajak lepak2 MP
    haha


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  4. ehem.assalamualaikum.ehe...

    ReplyDelete
  5. hi blogger melake !
    :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts