back to the school moments... :)

salam to all dearest followers...

tetiba rasa macam nak kembali balik pada zaman skolah aku dulu...
zaman selebet2 tapi budget cam bagus2..mmuahahah....
kalau boleh sume kenangan sepanjang hidup aku di muka bumi Allah ni...
aku nak share kat dalam belog aku yang tak berapa nak mantap ni...heheh
ye laa..tenet takkan hilang....
belog ni pun dah ibarat buku catatan life aku jugak kan...
ngee~~



okayy...di kesempatan ni aku nak bawak kau orang sume naek mesin masa
yang aku pinjam dari doraemon untuk bawak korang ke zaman beberapa tahun yang lampau...
heheh.....
okay2 amek seat suma..nak berlepas....ngee~~...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okayy dah sampai...em tak de laa stock banyak pun...
tapi ada larr bape ketol je..sob3...
zaman mase tu enset tak bape nak canggih...
ade camera pun tak bape nak mantap...heheh...
nak bawak kamera pun kena sorok2 laa kan...
itulah lumrah sekolah aku....
sumenye tak boley....hehe..





okayy...rasanya time form5 dah kot...sebok dah nak SPM..
tu kelas cantek sangat tu...hehe


nampak kan pakai sume tudung labuh?heheh...perempuan sume kan??
sebab aku sekolah smk agama sharifah rodziah..kat telok mas melaka..
thats why suma kaum sejenis je skolah sini....
bosan??em tak ada lar bosan sangat...
just rasa dunia dalam skolah tu tak sama macam dunia kat luar..heheh...
memang ler kan...


Masa form1 dapat je tawaran sekolah ni...femly aku pun terus je setuju...
sekolah bagus sape tak nak anak dia masuk kan....
aku nak sekolah biasa2 je..tapi mesti dok asrama....hehe...
tapi peluang dah depan mata...aku terima dalam keadaan terpaksa..
ayarkk..


masuk je skolah ni...awal2 tu aku macam 'culture shock' sket...
ye ar...life kita kat luar cam biasa2 je kan...tetiba kena pulak pakai tudung labuh...
belajar dalam kelas sume nye perempuan....
peraturan ketat giler.....tidur tak cukup...ye laa disebabkan ktorang ni kan junior...
kat sekolah aku ni macam2 adat turun temurun pulak dia buat kan.....

kalau mau cerita memang tak tertaip..hahah...boley bikin gelak guling2 pun ada...
hahah...

zaman aku aktif KRS



Masa form1 aku aktif gila uniform Kadet Remaja Sekolah..
until form5 aku stil jugak aktif....
tak tau la kenapa....time tuh aku minat gila dengan kawad kaki..kem...and semua aktiviti lasak...
macam kepuasan yang orang lain tak penah rasa lar...hehe
aku je lar rasa...of coz la kan...
even aku terpaksa berjemur tengah panas berjam2...
sampai muka naik hitam legam...ada aku kisah???hehe
ye laa zaman sekolah dulu aku tak heran sangat bab jaga muka..heheh


pehh..memang laa sekolah sejenis memang begini....
kau nak buat apa suka hati kau la kan...
disebabkan involve dengan KRS ni..memang banyak lar aku skip kelas...
dengan camping bagai...pertandingan kawad lar....
memori KRS paling manes laa sepanjang aku kat sekolah..hehe



see??asek berkawad...terbakar la muka den..yang golap tu den laa..hahah




kawan2 ku....masing2 bz nak ngadap SPM...



one more thing is.....aku ni kat sekolah memang tak lari daripada jawatan ketua tingkatan..
hahah...bajet cam bertanggungjawab lar kan..hehe
since form2 aku dah pegang jawatan tuh....
until lar form5......walaweyhh..hehe..




ni masa form3...kitorang buat t-shirt kelas...reka sendiri lagi tau..




ni time sebok2 nak menghadap PMR...



masa form3 jugak...




tu aku belah kanan teacher..heheh..bajett




sayang kauorang...:)



sweet memoriesss...
wif teacher akaun yang sangat beshhh in da world...terbaek lar teacher ni...


some peoples said......kenangan yang paling manis kauorang tak boley lupa ialah zaman - zaman time kau orang sekolah....yupp aku setuju sangat lar tu..

kalau diberi peluang sekali lagi untuk pakai baju sekolah...takkan aku lepas kan..hahah..
hahah..pakai lar kau orang baju sekolah...orang sume dah ke depan...heheh...

thanx 4 reading..:))

Comments

  1. satu je gmbar ak dalam gambr ko fasha..adeh seday....

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts