nape aku suke tgok cte endon.....

salamm...
actually baru je lepas berblogwalking...
smpai terkebil2 suda mate aku..hehe..
today xsehat...so org xsehat dok mengadap tenet je laa lg td...
n paling aku xtahan....
bersin..bersin...bersin...adussshh..
haha...
bersin neh besh laa jugak...satu kelegaan yg amat sgt...ngee~~
kalo dikira2..tah brape puloh juta kali gaknyee aku bersinn..
*nipu la tu juta2..heheh..
mentang laa baru je tgok cite MISS BERSIN..kat astro Ria..heheh...
ade tgok x??sure xramai tgok...cte endon...
mane org minat sgt...
aku je yg minat....hehehe........
org astro neh mcm tau je taste aku cte2 yg cm tu...
hihihi...4 dis week...astro ade kluarkan cte dari seberang...
dari hari Isnin until laa Jumaat...
start kl 11....
even cte endon neh mengarot2 sket...tapi sumetime aku suke...
ye ar..nk2 tgok gurl2 die yg mix belanda...cun2..
cowok2 ganteng2..hahah...
n da besh part is...kalo korang perasan...da most pelakon die mude gilaa laa wa ckp..
umo 16-19 pon da bley bawak watak dewasa..
pegng syarikat laa..kawen laa..
of coz laa kan..diorg sgt matured...hoho..
n dressup diorg yg teenagers neh..
hot gilakk..cumey2...huhu..
da latest one...aku minat gile tgok sorg pelakon sinetron endon neh...
NIKITA WILLY...


cuumel an?an?
tecik lagi die neh...umo bawu 16 taon...
pesal laa endon Jakarta cun2..hehe..
aku suke mende2 yg cuuumel neh..hehe....:P
n bcoz cte endon jugak slalu wat cte dongeng2..xlogiik..mengarot2..hee
tapi aku tetap layan jugak...
borink laa asek nk tgok cte yg real je kan....hehe..
pe xnye...aku mmg suke cte yg penoh ngan imagination..heheh....

mule sudaa aku mengarot...
org demam mmg begituu..
okayyy...
tanx 4 reading....:)))


Comments

  1. selesema? cepat sembuh ye? ;)

    tak minat cerita indon, tp kalau dah takde cerita sgt kat tv, akan end-up tgk cerita indon :D

    ReplyDelete
  2. Kalau ada masa boleh tolong upload video bersin ya.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts