bertunang sudah busu aku....

holla...!!!
aiii kengkawan...ngee...
yesterday was majlis pertunangan Mak Su aku or aku called die as busu..ngee
suda tunang jugak akhernye...busu aku actually adik pada my mom..
adik beradik mak aku je da 15 orang...ramai kan???
meriahh tuu....hehehe..
so dlm femly mom aku...yg rmai2 15 org tuh...just 3
orang je lom kawen...
my kak ina (we called her 'kak' sbb die yg suoh...kakaka)..my bibik (pggilan for makcik aku yg ke-14) and.....busu aku ni laaa...tp langkah bendol ar sket...die yg tunang dulu....suda jodoh.....
majlis berlangsong kat kampong den laa...kampong mano laie kan...hehe
at Kampung Ulu Duyung,Bemban....MELAKA...heheh....

okeh mek tgok pic yg aku da upload......


Busu ngan nenek aku....tp syg..tem busu aku tunang nek aku saket kaki pulok...
otai2 yg penat perah tenage sediakn knduri neh sumee
berehat mek mood jap...

siap pasang balairaye...da mcm knduri kawen pon ade...
femly je da rmai...plus ngan tetamu lg...hehe

waa meriah...sanak saudaree meyebokkan diri nk wat keje..
even keje xde manyak mane ponn...hehe
ni femly pihak lelaki...baru dtg posing sket..ngee~~
sesi bergmbo ngan anak2 dare yg ade,,hehe..ni baru sket je neh..
aku terselit tgah2 lak tuh...
ni busu ngan brader a.k.a pakwe2 n terune2..hahah...
terune laa sgt....
sempat posing kat serambi...aku lak jd mak andam terjon..
ngah tenyeh muke Mak Itam aku tu...ngee~~


kat atas ni sume adik beradik mom aku pompuan je..
dari kiri mak lang,kak ina tengah busu ,mom aku..bibik and mak Jai.....

ni laa pasangan tunang nye...brader tu name Abg Bahar..
baik orang nye....:))
Busu aku wif bakal flower gurl tem die kawen t..
yg atas pangku tu adek aku yg plaing tecik....nyumm..

Busu aku di mekap ngan kak ina aku...
kak ina aku pndai mekap woo...i loike...
die neh kire hairstylist..mekap sume bg kat die r...
tuu die hantaran nyeee...

tu je yg ley upload..hehe...anyway SELAMAT BERTUNANG to busu aku...
NORALIZA BT MD KAUS...
tunang 7 bulan jeee....
okayyy....thnx 4 readinggg......:)))))

Comments

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts