kita pun boleh bergaya mcm orang korea jugak..!!

salamm..
akher2 neh aku suke sgt ngan dress..
pantang ternampk...
sure aku terkesimaa kejap..
cett ayt nk besh..
baru2 neh aku ada tgok show korea kt tv..
betapa cun2nya minah korea ye...
most of them pkai dress..
santek2 waa ckap...
aku bukan laa peminat fanatik artis2 korea..
tgok filem korea pun baru 1 cite...
artis pun aku xbape nak kenal..
setakat WonderGirls..Rain tu aku kenal la..ngee~~
tapi aku suka nengok fesyen diorang..cantek2..
skang pun dah byak fesyen diorang kat Msia ni..
kat fb pon da ade jual..
kedai pun dah sepah2 da..
doesnt mean that yg gurl2 melayu xbuley pkai..
boley aje...
yg bertudung pun bley..
kalau pndai gayekan..

so nak review sket pasal dress korea ni...
yg memang aku tertarik,menarik kau mmg da bomm ni..heheh..

ha ni same cm dress aku baru bli arituh..
tp aku nye kaler krim..suka2..ngee~~


ha..cantek kan..cantek kan...??
walaweyhh..purple tuh..
cm makngh pon hade..keh3
ni ala2 snow white sket...ngee~~
aku suka yg ni..aku suka yg ni!!
eh2..sume aku sukaa..haha
ni dia purple lagi..
marbelesss....

gorgeoussss..hohoh..

heheh..ni aje yg aku leh view...
sekali sekale nk pkai ala2 korea..
pi laa serbu or merembat kalo terjumpe baju2 cmni...
manyak n da melambak...

okayy...:))

p/s:nanti jgan lupe vote 4 me no.370 ye..:)))
sayee xpakse tauu..:)

Comments

Popular Posts