cerita aku disebalik coklat


salam..:)
suka makan coklat?
pernah tengok tak coklat ni????
tak pernah???
sila usha kat kedai2...ngee~~


aku diperkenalkan dengan coklat ni masa zaman skolah dulu....
heheh...area2 form 5...
ketika itu....aku dah senior....!!
time tuh laa... ramai adik2 bawah umor dok maen admire2 kat kakak2 atas...heeheh..
termasuk la aku...
ade laa beberape adek dok admire jugak kat aku..hahah...
pe yang dia minat aku pun xtau...
but aku appreciate laa jugak....
takkan orang suka kau..kau tak suka pulak kan...heheh...


tak silap aku mase tu ada 3 orang yang admire aku....
tapi yang paling unik sekali ada sorang ni....
budak tu form 3...aku form 5....
aku ni udah le kecik...tapi budak tu jaoh lagi beso dari aku...hehe
bak kate membe aku...kau ni selalu dapat orang yang beso2 dari kau...hahah...
mybe kebetulan.....

budak tu jenis manja2 punya olang...
manje giler woo...tak tau nak explain cmne....
dengan kawan2 dia pon dia manja.....
aku pun tak pasan cmne and bile dia start admire aku..
*uwekss cm geli pun ade..keh..keh..
tapi setiap hari dia bagi aku letter....
macam2 kaler ada....sometimes dia dedicated lagu laa...
macam2 la...through surat..hehe...
and setiap surat mesti dia bagi sekali coklat mars tuh..!


thats why laa aku kenal sama coklat ni...hehe...
aku pun naik pelik...aih budak ni banyak stok coklat mars ke???
punya laa banyak coklat ni dia bagi aku....
silap2 kalau aku kumpol mau gemok makan coklat ni je....
tapi aku seronok laa dapat coklat...
dulu2 kalau sape dapat coklat dari sumone kira cam dapat mende spesel la jugak...

yang buat sedap coklat ni...dia cam coklat cloud9...
sedap tak terperi......


abes je sekolah...aku dah tak dapat laa stok coklat mars lagi...
ye ar dah tak jumpe budak tu lagi kan..heheh...
sape je laa lagi nak bagi aku coklat kalau bukan dia..hehe..
aku tak penah plak perasan coklat tu kat kedai..
hehe....


one day tuh...bapak aku bawak balik hamper siket maen besauu lagi...
hamper tu memang boss dia bagi kat sume pekerje every year...
setiap kali nak raya...
so ktroang memang excited laa tunggu bulan puasa...
becoz tiap tahun bapak aku bawak hamper yang laen2...
tup2...taon abes skolah tu...bapak aku bawak hamper full of cokelat...!!!
owhhh...besh sungggooohh..!!
macam2 jenis cokelat ada...
kau cakap je laa nak cokelat ape...!
see???manyak kan cokelat???


coklat mars yang aku suka tu pun ada wokeyhh..!!!
sangat serunuttt....hehehe....
masa tu laa teringat memori kat skolah2 dulu...
dapat cokelat dari adek admire....
almaklom laa skolah sejenis aje kan..heheh.....


now sudah masuk u....
suddenly...ada sorang lecturer aku tersebut pasal coklat mars lagi...
haihh...upenye coklat mars ni tersangat laa bagus untuk energy katanye....
ohh ye kee...baru tau rupenye.....
nak2 utntuk student macam aku ni...
yang asek mengantuk je keje bila mengadap subjek teori...
so makan laa manyak coklat mars ye...
kasi pomot siket..!!!
dah ada research dah yang mengatakan coklat ni bagus untuk tambah tenaga..!!


so aku pun mengajak kawan2 aku pi serbu JJ..cari coklat ni...
wahh memang ada jual pun kat mane2 kedai..
aku je tak jumpa...tu laa namenye cari pakai idong...memang laa tak jumpe kan..hehe

thanx 4 reading...:)))


Comments

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts