apa ada dengan Hanis Zalikha?

salam my dearest followers..
stalkers...
readers
and so on...heheheh...

Malam ni rasa nak buat entry pasal ada sorang awek yang agak femes ni...hehe...
sure semua blogger dah kenal...sape lagi kalau bukan Hanis Zalikha...peserta Malaysian Dream Girl..uhh xperlu laa nak cerita panjang lebar kan....most peoples knows her very well...!

before ni aku godek2 laa kat tenet pasal dia...aku usha u-tube tengok sume video dia...
hahah..actually nye aku cam tak perasan lak pasal rancangan Malaysian Dream Girl tuh..heheh....
so aku tengok balik ar sume video2 yang ada...kagum laa jugak dengan dia ni..huhu...
masa join Malaysian DreamGirls tu...umor dia baru 17 taon okayy...too young lagi...baru lepas SPM...and 1 more thing yang aku nak salute ngan dia...study dia memang laa tersangat okehh...
she got 5 A's in SPM...Okay what..??kalau sape follow dia pun sure tau yang study dia memang okayh...Dean List..!!..so no wonder laa dah cantek then educated jugak kan... :)
mostly yang masuk pertandingan ni Cina aku tengok...but dia buktikan dia boleh buat...
Mom dia pun tersangat laa support dia...thanx God laa dia lahir2 je dalam femly yang agak sempurna...plus ngan kelebihan yang dia ada... so matured..!!
Hanis ni ada berlakon dalam 1 filem..Momok the Movie....aku selalu dah tengok cite neh...tapi masa tu tak kenal lak sape dia ni..heheh...dia ada berlakon dalam 1 part...bunian... so bile aku usha balik cite ni...kompem dia yang jadi bunian tu..heheh...

see??dia memang blogger yang setia..hehe...rajin jugak laa update blog...mostly entry dia sume berkaitan dengan life dia...dia ni kategori sempoi2 jugak...dah laa hot...sempoi lak uh..baru laa best kan??hihi...Dia antara nama yang tersenarai dalam highest carian Google kat Malaysia ni...
kalah CT..tu pun sebab Ct tak de blog..hehe
hottttt seyhhh...!!! even ada yang kata dia seksi ke ape ke....kita tak boley nilai orang suka hati..huhu...doesnt mean dia ni jahat ke...buat menda tak baik ke kan....
huhu..kalau aku tak join blogging ni aku pun tak kenal sape dia..hehe...actually aku penah ternampak dia masa aku usha u-tube dulu....aku cari tutorial shawl..suddenly terjumpa dia...heheh...dia pun ada wat tutorial jugak....cara shawl yang mom dia pakai..huhu...
then dah ada blog baru laa tau sape dia ni...huhu.....

waa..memang salute laa kat orang cantek then pandai2...pakej lengkap..!!!..bukan sume orang dapat kelebihan camtu kan...??

thanx 4 reading.... :)))

Comments

  1. sgt cantik, bijak dan natural
    =) kan..
    =D

    ReplyDelete
  2. haha...i know her well. she's my classmate..memang solute kat dia..cara penyampaian kat kelas memang mengagumkan. =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts