the best fren i ever had..!!

salam :)
sehari suntok aku tak dapat update my blog..
di sebabkan my laptop punya charger sudah rosak.. :(
sedey..tu laa orang ganas jage barang cmni laa...
terpaksa beli baru..
dah laa warranty sudah expired..
kena la jugak beli charger baru
hargenye rm90..mak aihh..
okayyyy..berbalik pada tajok entry...
aku tiba2 teringin cerita pasal one of my beshpren which i ever had..!
namanye ialah.. Nur Hafizah Binti Kastamin..:)
skang ni dia study kat Uitm S.Alam, Kampus Puncak Perdana..

She is my bestfriend since i was in Form1 lagi..
Actually ktorang dah kenal since sekolah rendah lagi..
tapi x lar rapat sangat..
ye laa time tu dia librian and i was school prefect..
so librian ngan prefect school mane ngam sangat masa tuh..hehe
so really x sangka..we were in da same secondary school.!!

Masa tu budak lama sekolah rendah aku yg dapat masok sekolah tu juz 6 orang je
then..makin hari sorang2 pindah...
ye laa masa tu sape nak dok asrama sangat kan..
ada plak yg dapat tawaran MRSM...
so lastly..tinggal laa aku ngan pza..
so starting from that time laa we were really close..
gi mane pon asek berkepit je..
bak kate membe aku...cm kembar siam pon ade..hahah....

hah ni laa die cik pza tu...cumeel an??
kawan saye memang cumel..hehe..
time sekolah dulu...
i really thanx becoz dapat kawan cam dia..
for me,..dia ada kelebihan yang tak ada kat orang lain...
seriously...aku je tau..hahah..

between us memang laa sangat contra..
aku ni terlebih ramah semacam..hahah...
and dia ni dulu pemalu ya amat..
lemah lembut waa cakap sama luu..
lemah lembut dia tak boleh dapat kat mana2..siyesly...huhu..
another thing is..dia ni rajin punya orang..
tak suka bertangguh...memang sangat rajin laa...
suka berkemas and dia tersangat lah pembersih..

even our friendship ni tersangat laa banyak dugaannya..
tapi aku we are still rapat jugak...
and i dunno why...
dengan orang laen aku sempoi2 je..
tapi ngan dia..
aku sangat jaga hati dia...
sedang kan nak marah pun rasa macam kesian je..hehe

kawan ngan dia jugak aku rasa selamatttt sangat2..
rasa cam terpelihara..cehh..hahah..
sebab dia ni cm terpelihara laa dari anasir2 yang xpatot ni...keh3..
dia hormat mak and ayah dia..
kalau kol mak dia...die msti ckap lembut and manje gila...hehe
orang kalau nak marah dia pun leh cancel ar nak marah..hahah

yang contranya dia ngan aku...
aku dulu tem skola cm ada noty2 laa sket..hehe..
bese laa dok ostel..tapi takde laa noty mane pun
juz aku cm ada susah nak ikot peratoran skul sket..
tapi pza jenis ikot peratoran..
die xberani ar nak cari pasal kat sekolah ni..
kirenye die sangat berdisiplin ar...huhu..

sumtimes aku rase nak tabik springgg je kat dia..hahah..
banyak benda kalau aku buat ngan dia...
msti tak kantoi..n sure selamat je..hehe..


dia selalu cakap aku yang ramai kawan..
ye memang laa aku ramai kawan..
tapi last2 dia pun ramai kawan jugak pe..
sebab ngan cara dia yang besh tu...
sape tak kawan ngan orang cm dia kan??
sumtime tu aku perasan dia selalu kurang keyakinan..
cam orang selalu kata dia lembut...
doesnt mean dia act mcam budak2 kan??
lembut yang ktorang maksud kan laen..

5 tahun aku berkawan rapat dengan dia...
x sangka lame jugak ktorang kawan...
bila ingat2 balik macam2 incident dah berlaku..heheh
maybe apa yg aku ada xde kat dia..
and ape yg dia ada tak ada kat aku...hehe..
and sepanjang berkawan tuh..
ktorang tak penah gadoh pun..!
juz ada salah paham sket je...
sume tu normal kan??

now...sape sangka...masing2 dah buat haluan masing2..
dia kat tempat laen..
aku pun study tempat laen....
even ktorang da jarang jumpe...
but we're still close till now...
and dia tak penah lupa kat aku and sangat appreciate persahabatan ktorang..
and aku selalu support dia dari dulu...
sapa xsayang kawan kan??hehe...

so..what i would like to conclude is...
she is besh pren 4 ever and ever..!!
and special fren i ever had..!!huhu...

thanx 4 reading..:)

Comments

  1. u're welcome.hehe.seronok kn bile ade kwn baik?lame plak tu kawn http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Comment please =D Thank you ^^

Popular Posts